a new day, sunny as always this week

hello :)
hade bara en lektion idag och det var ju skönt! slutade 12, då åkte jag och august på stan, joel hänka ett tag också, det var trevligt :) köpte ett par shorts och en foundation, får utslag av min nuvarande så nu är den slängd! när jag kom hem så tog jag en promenad idag också :) älskar att gå den där sträckan, la mig på en bänk och solade lite också, det var en sån skön känsla att gå där och bara tänka, myyys :)

imorn har jag egentligen en lektion men det struntar jag i eftersom jag ska träffa jonas kl 13.00. dags för ett nytt möte inför projektrapporten! sen ska jag till sjukgymnasten som vanligt (känns det som) och sen ska jag gymma med august! :) sen kanske august följer med hem hit :) myspys! <3

ja och sen är det bara en dag kvar innan helgen, häärligt! solen hjälper till väldigt mycket, man orkar med skoldagarna och kan bara njuta :)

för övrigt, ikväll står grillad majs och lax på menyn! mums :)

image82

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0