älskade, älskade sommarväder!

idag har vi setat ute i solen mkt :D fikat o pratat och så :) härligt att man kan vara ute på rasterna! efter skolan drog jag hem och tog en promenad till solariet och sedan utforskade jag skultuna litegrann på en längre promenad, och guuud så fint det är här! en jättefin å som rinner längs massa små brorar, stigar och sånt, hur mysigt som helst! fanns massa med grillplatser så där får vi vara nån gång och grilla :D

älskar solen! tack för att du skiner upp över oss :)
imorrn slutar jag väldigt tidigt, kl 12 tror jag :) då ska jag till gymmet sen så vet jag inte!

snart börjar ugly betty igen :D om 5 minuter, yes och sen är det DHW, jag är en riktig tv-nörd!
här kommer några bilder från idag och den härliga solen!

          

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0