äntligen fredag

Merhaba :)
Dagen började inte så väldans bra, jag och august kom för sent till geografi lektionen och väl där fick vi veta att vi skulle redovisa om Barsebäck! inte hade vi tränat ett skit men mats pinade upp oss (förbannade gubbjävel) , vi fick stå o läsa av allt vi hade skrivit, gick väl inge vidare. men sen på utvärderingen sa gubbjäveln att vi var dåliga, hade inge OH-papper o lästa direkt från pappret... eh vad hade han väntat sig?? det blev diskussioner fram o tillbaka och det sluta med ett lite bråk haha, jaa mats tycker man INTE om! som om alla andra grupper hade OH förutom en grupp, och var dom så mycket bättre? nej mats är en pissig lärare som bara ger betyg efter hur han tycker om eleven, inte hur den presterar! SKITGUBBE!!!

sitter nu hemma, har nyss ätit lite müsli och macka, mums! om några timmar kommer linda, då ska vi käka mat (som jag ska handla snart) och fixa oss till kvällen :) ska på party ut till irsta, eller ja, ännu längre bort än irsta! vi har lite kris med skjuts... hör av dig om du vill skjutsa oss för lite pengar :) men jaja vi får väl se hur det går.
inatt åker isabell och sara till SPAIN :( jag vill också till spanien, ha det så kul gummor små :) vi stannar kvar här hemma vi...

från en sak till en annan
när jag satt på bussen hem fick jag mig en lite tankeställare, på bussen satt en jättegammal klasskamrat til mig, vi hejade bara sen satt vi på olika ställen, det känns så tråkigt för att man har känt den människan under 5 år och haft roligt och sen 6 år senare är den personen bara en människa som man hejar på.. det händer ju ofta, ingen vågar/orkar ta initativ till att prata, jag själv tycker att det kan vara jobbigt för på bussen vill man sitta helt själv och varva ner, men det skulle vara roligt om de flesta var så att man satte sig bredvid och pratade lite...
vi måste våga mer, jag måste våga mer!

Jaja, det är i alla fall grymt skönt att det är fredag och helg! :)
Herrå


image7

hittade en gullig bild som min bror har gjort!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0