äntligen var dagen över

hej hej :)

idag efter skolan, som visade sig att vi bara hade en lektion, så åkte jag hem till august, vi lagade lunch tillsammans, gott :) vid 2 stack jag till gymmet och tränade :) efter det så åkte jag till sjukgymnasten och jag fick akupunktur där (nålar), det var lite läskigt för jag visste inte hur det skulle gå till men själva sticket gjorde inte så ont bara när han vred runt nålen i mig, det var inte så skönt! så hädan efter ska jag gå till sjukgymnaste några ggr i veckan och få akupuntur för min cp höft!, bra :)

är hemma ensam idag, lite tråkigt :) mamma är med mats och august var tvungen att vara hemma :P ska strax göra en god sallad som middag, det blir bra det :) ikväll blir det tv med top model mm!

puss

image52

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0