dags för ett försök...

Hejhopp :)
Ska försöka på mig med det här med blogg jag med, det verkar ju ganska intressant så vi får se hur det går. Ska väl försöka skriva något varje dag och antagligen något intressant, vi får väl se :)

Tänkte berätta lite om min dag till o börja med, skolan var som vanligt tråkig, fick tillbaka matte provet som jag bara fick 1,5 poäng ifrån G, lite surt! Matematik är ju inte riktigt min grej och det kommer det aldrig bli heller!
När jag kom hem kände jag mig riktigt sliten, hade fula kläder på mig så jag kände mig lite obekväm. Det var ju så varmt idag också och dum som jag var tog jag stövlar o fick svettas ihjäl. Jaja, när jag kom hem klädde jag på mig joggingkläder och drog ut i spåret i 1,5 timme :) det var rikigt skönt!
Tog sedan ett bad och åkte sen till maxi med mamma och körde lite bil runt i västerås ! :) det gick riktig bra, inte ett enda motorstopp ;) ROLIGT

För över en timme sedan vart det strömavbrott i hela råby, jag blev ganska så arg! när jag kollade ut genom fönstret var det kolsvart precis överallt, trodde några terroister hade orsakat detta och skulle mörda oss, haha men sen kom den i alla fall tillbaka efter 20 min, tur att jag hade tänt ljus!

Nu kollar jag på Sverige pussas och kramas , verkar ganska kul faktiskt =) Sen ska jag ladda till min intervju på donken imorgon! riktigt roligt ska det bli och jag hoppas verkligen att jag får jobbet, Lycka mig till!

Tjarå!


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0