för isabells skull

isabell tycker att jag ska ha en tävling så här kommer den;

regler:
berätta om ett riktigt,riktigt pinsamt tillfälle som är roligt! den som är roligast vinner :)

pris: en 33 cl öl och en shot!

may the best man/woman win!
puss

image35

Kommentera här
Postat av: Linda

Jävligt skämmigt när vi var på tathi och jag började snacka med tjejen (som jag trodde var du men som var någon heelt annan)i omklädningsrummet och berättade för henne att dom där jeansen sitter assnyggt på dig , ska du köpa dom ? jag skämdes iafl !

2008-04-14 @ 21:17:07
Postat av: Anonym

jag borde ju vinna eftersom ingen annan lägger in :O

2008-04-15 @ 19:37:51
Postat av: Anonym

Det vinner du i skidbacken!

2008-04-16 @ 21:25:22
Postat av: Bellson

Njaa va väl så här va, befann mig i matsalen på vår förra skola rudbeck, går helt själv med en tallrik och ett glas och faller handlöst ner på golvet. asgarvar för mig själv och sätter mig med skammen hängandes som ett moln!

2008-04-16 @ 22:14:57
Postat av: anton s

Jag var inne på ica o var så kissih, tillslut kunde jag inte hålla mig så det kom en enorm fläck i kalsongerna, sen hick jag runt och luktade kiss ersten av dagen, alla kollade snett på mih :( skämmit som fan! / anton s

2008-04-18 @ 11:19:56

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0