fredag & lördag

hejhopp

kvällen igår var helt okej :) jag o linda fixade oss hemma hos mig, fick stressa lite i slutet men vi kom iväg till irsta bussen, väl i irsta skulle vi gå typ 3 km men vi fick lift ! :) skönt! sen vart det att parta med brudarna :) linda o jag försökte desperat att ta oss hem mot slutet och vi fick sedan åka med in en taxi till stan o så när vi kom dit hade vi tur med bussen också :) sen var vi hemma! åt lite flingor och sov sedan gott!

idag åkte jag, mamma och linda till Tuna Park! trevligt det :) det blev några tröjor, linnen, smycke och underkläder :) jag körde dit och hem, jag var så duktig :) första gången på motorväg, första omkörningen och jag fick köra i 110 :) så roligt =)

nu sitter jag hemma hos august älskling, han sitter och spelar gitarr bakom mig, vi ska snart äta grillat, det blir gott! :) får se vad vi hittar på ikväll!

byebye

image8
Tack för en trevlig helg lindis ! :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0