grill tajm!

hej allihopa :)

är nu hemma efter en väldigt lång och jobbig skoldag! först hade vi volleyboll i idrotten sen på friskvården så körde vi vattenpolo, hur jobbigt var inte det! jag skulle ju gymma efterråt men så tänkte jag att när jag ändå vare i simhallen så kunde jag simma några längder, jag var insatt på det hela tiden men när vi var klara så orkade jag verkligen ingenting! jag och august satte oss då och väntade på mamma och sen åkte vi till suzanne och hämtade kläder sen åkte vi och handla! august provade en sån här enhjuling (cykel) haha duktigt (Y)
nu är vi hemma och august sitter just nu och grillar kött åt oss :D jobbigt för han bara att sitta ute i kylan, hihi :) vi ska snart äta mumsmat sen ikväll blir det mys och massa DHW :D finally!

imorgon ska jag till sjukgymnasten igen, glömde ju förra tiden :P på torsdag fyller Isabell 18 år så det blir att skriva ett grattis-inlägg till henne då! :)

längtar tills på lördag också :) då ska vi brudar förfesta o ha tårtkalas för brudarna som fyller år :)

herrå!

image51
grillat är gott! japp :)

Kommentera här
Postat av: annika

VA GOTT!

2008-04-15 @ 20:29:04

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0