gud vad shopping kan göra en glad!

hejhopp, min dag började inte bra men den blev bättre efter skolan :)
åkte ner på stan och kollade lite, hittade då den underbara klänningen (behövs sys upp för den är så lång), en bikini och ett par espadrillos! billigt också så nu är jag riktigt nöjd :) köpte även en ny smak till vattenpipan, nämligen mint!
här har ni några bilder:

   

nu ska jag hoppa in i duschen efter ett svettigt passa på gymmet och sen blir det middag framför vänner!
puss

Kommentera här
Postat av: Ewie

den klänningen har jag med :D den e skitsnygg!!

2008-04-28 @ 19:15:44
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Linnea

Å vad fin klänning! varifrån är den?

2008-04-29 @ 16:57:33
Postat av: tess

den är från HM :) tack! :)

2008-04-30 @ 14:54:28

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0