helgen

Fredag
jag åkte hem till august och hade en myskväll med honom :) utan dig skulle jag inte klara mig älskling!

Lördag
igår var det tårtkalas hemma hos isabell :) det var riktigt trevligt att träffa alla brudarna igen och det måste vi göra mycket oftare hädan efter! :) vi satt och åt massa gott och förade till halv elva ungefär och då drog vi till en fest, inte så jättekul där så vi drog vidare till en på skälby, var väl där i ca 2 timmar, jag tröttnade efter ett tag och tog då en taxi hem :) gick och la mig sedan, det var skönt! :)

Söndag
vaknade upp breve malldr, åt en god frukost och nu sitter jag här! august ska komma hit senare efter hans basket match :) hoppas de vinner!  ska strax ut med mamma och köra lite bil och sen på kvällen ska vi grilla, mums :) sen resten av kvällen blir att mysa med august :)
imorgon är det skola igen och det blir hårda tag nu för vi har väldigt mycket att arbeta med!

lägger in lite bilder från igår också!
puss

  

  

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0