home sweet home

äntligen var skoldagen över!  det visade sig att vi hade italienska ändå, den var inställd på fredag så skoldagen blev ganska normal, jag hann i alla fall börja med mitt arbete och har skrivit två sidor, det är svårt att komma på något mer att skriva..

fryser som in i helvete just nu, hatar kyla! 
jag var på gymmet för en timme sen, det gick bra och skönt var det :) pappa skjutsade sen hem mig men jag fick sitta i bagage luckan och de blåste in luft överallt, jag frös så in i bomben!! den bilen är inte i så bra skick :P

Dagens köp: en gaionmax strawberry
Dagens klädsel: blå jeans, vit t-shirt med tryck, sneakers och min skinnjacka
Dagens mat/dryck: potatisbullar, sylt, mjölk, gurkor(lunch)
Dagens jobbigaste: kylan på väg hem i pappas bil!
Dagens roligaste: fick min lön av daddi
Dagens längtan: summer of course & middagen
Dagens frisyr: uppsatt hår i tofs
Dagens tv-program: So you think you can dance & Vänner
Dagens samtal: På lunchen med august mm
Dagens vill ha: massa pengar så jag kan shoppa
Dagens puss: till august så klart :) jag älskar dig!

längtar tills jag får äta middag för nu är jag riktigt hungrig!
höres :)

image20
Ge mig sommar med värme och sol!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0