home sweet home

fredagens kväll: jag, linda o isabell va hos isabell till typ tio sen stack vi vidare till adam och förkröka :) sen skulle vi vidare men det gick inte så bra, vi började då gå in mot stan o tänkte om vi skulle kunna komma in på krogen :) vakterna stod ute hela tiden så vi började att gå hem, på vägen hem träffade vi några gamla killar som skulle fixa in oss på Å. när vi va där så gled vi bara in sen :) skötn vi kom in ;) haha..
när klockan var mot två stängde dem och då gick vi hem! skönt att få sova lite =)

nu är vi hemma hos mig, åkte hit o käka frukost för det fanns inge hos isabell, ska snart fixa mig lite för älsklingen kommer hit :)
puss

image37


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0