intervjun avklarad!

nu har jag vart på min intervju på mc donalds, det gick bra och jag får veta om jag går vidare till en tredje intervju nästa vecka! hoppas det går =)

sitter nu med malldr hemma hos isabell och degar, de andra girlsen kommer hit sen o då ska vi jobba med vårt arbete, suck...

senare ska jag till sjukgymnasten och kolla min förbannade höft.

Imorgon är det fredag, äntligen! ska parta med brudarna sen blir det att vara med agge bragge :)

hörs&ses



saknar dig min lilla fis!


Kommentera här
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall?

2008-04-03 @ 12:03:28
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0