så jävla förbannad!!!

jahapp försov mig imorse och då var det inte så värt att åka till italienska utan jag åkte till skolan så jag skulle hinna till svenskan istället, men jahapp när man är på väg så får man veta att det nationella provet är på italienska tiden!!! :@ så jävla sur, torsten kan väl förfan säga vilken tid som vi har det ?! bra lärare :@ dessutom börjar inte alla halv nio heller, visste de att provet var då eller?! kul att man missa det!, så nu sitter jag i skolan och alla andra sitter inne i klassrummet och gör provet, jag själv har ju missat hälften av tiden. blir så jävla arg! allt har gått emot mig denna månad, mest idag pga nationella men också annat, vad har gud emot mig?!

SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0