torsdag kväll

Hej Hej
sitter hemma ensam och har riktigt, riktigt tråkigt! inget bra är det på tv heller...

idag har vi tjejer gjort klart vårt arbete om Barsebäck (grymt tråkigt) sen har jag också vart hos sjukgymnasten, det gick bra men det är ju alltid lite obekvämt att ta av sig byxorna för en gubbe.

jag har hittat en bikini som jag gillar jätte mycket! den är lite dyr men om jag tjatar på mamma lite (betala häflten) så blir det nog ett köp!

tänkte ta upp några dagens:

Dagens mat: tortellini med skinksås, saft
Dagens outfit: sneakers, jeans, svart tröja, tunn jacka och en brun väska
Dagens jobbigaste: arbetet om barsebäck
Dagens träning: promenad 1 h
Dagens underhållning: datan, suck!
Dagens kram: till sara, saknar dig!
Dagens längtan: SOMMAREN
Dagens saknad: august

Det var väl allt för denna gång! Lägger upp en bild på bikinin så ni kan väl säga vad ni tycker :)
puss & kram


Kommentera här
Postat av: Linda

Den var väldigt vaker :)

2008-04-03 @ 20:46:29
Postat av: bellsson

typiskt dig kvinna, snögg till en bögbränna!

2008-04-03 @ 21:29:52
Postat av: bellsson

typiskt dig kvinna, snögg till en bögbränna!

2008-04-03 @ 21:30:13
Postat av: julia

hejhej:) nej jag har ingen aning om hur man gör. det är en kompis som har gjort min :) Har fösökt göra själv, men det är helt knas:) ! Ledssen att jag inte kunde hjälpa:) Ha det så bra :) Kram

2008-04-03 @ 22:33:05
URL: http://readthisshit.blogg.se
Postat av: julia

hejhej:) nej jag har ingen aning om hur man gör. det är en kompis som har gjort min :) Har fösökt göra själv, men det är helt knas:) ! Ledssen att jag inte kunde hjälpa:) Ha det så bra :) Kram

2008-04-03 @ 22:33:09
URL: http://readthisshit.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0