torsdag

hejhej =)

idag hade jag bara en lektion, idrott :) klockan var typ halv 10 så jag åkte till gymmet och det va så skönt att gymma när det knappt va några folk där :) efter det drog jag o malin hem till mig och lagade kyckling och pasta, vid halv ett drog vi till fanny och bakade en tårta med dem (ida&sara också), sedan travade vi till carlforsska och överraskade isabell och linda med en tårta och en sång! det vart mycket tårta! usch usch, sen åkte jag till stada och köpte ett par skor o sen åkte jag och august hem till mig :) skön dag!

nu kollar på jag på so you think u can dance :) august vill inte se så jag sitter ensam :( ska sova sen för imorn börjar vi tidigt! :( med geografi, måste jobba som fasen!
lägger in nån bild på tårtgalajjet senare! :)

jaja,godnatt!

Kommentera här
Postat av: lisa

Hoppas du haft en underbar dag! =)

2008-04-17 @ 22:30:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0