trååååkigt

sitter just nu i skolan, lektionen börjar inte förrän 10.50, tungt! ingen brud är i skolan denna tisdag heller, de lämnar mig helt ensam :( så nu sitter jag här och har skit tråkigt! längtar fan tills lektionen ska börja så jag får träffa några folk!, vart är alla?

idag ska vi åka till lögarängen med friskvården, hmm inte kul alls, vi ska spela vattenpolo och jag känner verkligen inte för att visa upp min kropp i det här tillståndet! är blek och min kropp är helt ur form! usch, ni kommer itne att få en trevlig syn.

efter badet ska jag till gymmet och gymma lite :) efter det ska jag nog träffa august :) <3
puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0