trött? nej

eftersom jag vaknade halv 5 idag så är jag inte så väldans trött, finns inget att göra just nu heller och jag behöver sova för jag börjar tidigt imorron. får väl lägga mig i sängen o läsa min bok, en bok som jag verkligen rekommenderar till alla tjejer i min ålder och äldre, den heter "En andra chans" och handlar om en flicka som mördade en annan flicka när hon var  10 år. nu e hon ca 17 år och man får följa hennes liv efter detta med en ny entitet och man får även veta vad som hände nära hon var liten, den är jätte bra och jätte spännande!

image33

imorrn blir det att gå till skolan, har svenska prov, hoppas det går bra. jag ska även skriva klart mitt arbete i friskvården och efter skolan tänkte jag ta en liten tripp på stan. sen ska jag gå in på ica råby och fråga om de har några lediga jobb, sen ska jag hem o kanske gå på fest med tjejerna på kvällen.

godnatt!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0