usch usch, min pojke :(

fick för ett tag sen veta att min älskling hade blivit påkörd av en präst! varför händer allt dig hela tiden ? :( stackars, stackars dig! jävla idioter som kör mot rött! så just nu vill jag bara hem till dig och ta hand om dig :( <3 hoppas du mår bättre snart :) krya på dig älskling :) och just det, lycka till på intervjuin imorgon :) august gick nämligen vidare till en tredje intervju på donken, tyvärr så gjorde inte jag det :P

igår var jag på ikea med pappa och myran, köpte lite saker till mitt rum hos daddi så nu börjar det att hända grejjer där inne :) det blir mysigt!

nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir det väl tv, kommer aldrig att vilja somna tror jag.
puss

image22
krya på dig älskling!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0