Aldrig som man tror eller som man vill

Vädret, ja det där jävliga vädret. Aldrig ska det bli som man vill.

På vintern/hösten är vädret alltid som man förväntar sig.
På sommaren är vädret aldrig som man förväntar sig. Varför är det så? Jag blir galen!

Jag vill åka utomlands igen, igen och igen, där mår man som bäst, livet leker. Dessvärre är det inte min vardag. Vardagen består av ett regnigt Sverige, plugg och helger då man får träffa sina underbara. Utlandet är en dröm, en dröm som alla föredrar! Jag känner mig ganska nere nu alltså, jag kom hem från Kreta för en vecka sedan och har fortfarande ångest, skolan börjar om 2 dagar och det sista sommarlovet tar då slut, panik, ångest! Jag vill leva i en drömvärld.


Detta är livet!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0