Fredag gillar vi

Idag hade jag bara en lektion vilket var jätte skönt för det var en riktigt jobbig dag på jobbet igår kväll. Det var långa köer ända ut till ingången i kassan, 8 bilar i DT:n och nästan alla skulle ha friterat! (tar längre tid). Sen helt plötsligt finns det inge kött kvar så allt står stilla, alla bilar i DT:n får vänta över 8 minuter vilket verkligen inte får hända, i kassan händer det ingenting. Fy fan vad vi hade det jobbigt! Efter ett tag får vi massa kött och vi får i väg massa bilar, men såklart kommer det fler och fler och det tar aldrig slut! I kassan händer det ingenting eftersom det är endast en  erson som står där, vi andra är i DT:n. Sen kommer en jävla bil som beställer TIO Dubble Whopper menyer, TIO hamburgare och en Veggie meal. Vi höll på dö. Ingen trodde det var var sant, jag trodde först att han skämta när jag tog emot beställningen. Jaja ruschen fortsatte och folk bara ramlade in. Detta på gick i ca 2 timmar så gissa om vi var helt slut. Vi hann inte städa, diska eller fylla på nånstans, guuuud vilket kaos det var! Whorst day of my life

Idag har det vart en bra dag. Jag slutade skolan klockan 11 och åkte sen hem. Hemma åkte jag och mamma och käka på Tex Mex, urgott! Efter det vart det Hälla med shopping. Jag köpte en stickad, lång, svart väst från VILA, en färgglad body från Lindex och en silver länk till mitt halsband :) Kanske lägger upp några bilder på det sen. Väl hemma tog jag det lungt och gick och solade sen. Det var skönt :) Jag har nyss dukat under från middagen som var god. Kött, pommes, jensens favoritsås och grönsaker. Nu väntar jag på att min älskling ska komma hit! :)

Imorn är det jobb mellan 16-20 och efter det hoppas jag på något skojj med brudarna. Ha det så fint. Puss


Haha grymt snygg bild. Från förra sommaren i Stockholm.

Kommentera här
Postat av: Anonym

Ha en bra dag!

2008-08-30 @ 17:44:02
URL: http://edinliinn.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0