hard working woman

Jag är totalt slut! Idag har jag jobbat hela 10 timmar, helt sjukt! Från 12.00 - 22.00. Så hela dagen idag har spenderats på Burger King, roligt (Y) Extra skönt att man ska jobba imorrn också, sweet. Min kropp mår riktigt dåligt nu efter dessa långa arbetstimmar. Det jag helst skulle vilja göra är ju faktiskt och träffa tjejerna men det verkar inte bli något. Jag smsar och donar men får inga svar, vill ni inte träffas efter så lång tid? Det känns som att det är bara är jag som är på hugget. Vi måste ju utnyttja dessa dagar vi har kvar av lovet nu, skolan börjar ju om 4 dagar, tungt!

Jag vill i alla fall träffa er, så ni vet.

Snart ska jag hoppa i säng och sova riktigt länge, det ska bli toppen skönt! Ha det gött, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0