Hemma

Nu har jag kommit hem från bilsemestern ute i Sverige. I måndags åkte vi till Göteborg och bodde på ett jätte fint hotell med grymt god frukost buffé, haha :) På tisdagen gick vi på Universeum och gick på stan. Lite shopping vart det så jag är glad! Dagen efter gick vi på Liseberg som alltid är lika roligt och sen på kvällen åkte vi till Mellbystrand och hälsade på min kompis Lisa och hennes mamma Lena, resten av familjen kunde inte komma, synd! Det var jätte trevligt och roligt att få träffa dem igen och nästa gång får bli med lite kortare mellanrum! Vi sov där en natt och sen åkte vi vidare till Gränna där vi tältade en natt med spöregn och blåst. Jag har aldrig varit med om något liknande! Helt sjukt hur mycket det regnade, blåste, blixtrade och åskade, fyfan! Riktigt trött är jag nu för ja fick endast 3 timmars sömn pga av vädret.

Idag har vi åkt bil hela dagen så nu är jag ännu tröttare. Väl hemma började jag packa en ny väska för jag åker till Grekland på söndag! :D Åh det ska bli så himla underbart!

Nu sitter jag hemma hos min älskling, det ska bli skönt att få träffa honom nu efter 4 dagar :) Du är bäst! Han är och köper hämtmat med sin far just nu så jag har inte hunnit träffa han ännu, men han kommer ju snart :)

Bilder från veckan dyker nog upp imorgon, ha det fint, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0