Inte som planerat

Idag har jag jobbat och inte gjort så mycket annat. Efter jobbet skulle jag träffa tjejerna men det sket sig. Nästa gång får vi ta och bestämma några dagar i för väg vad och när vi ska göra något ! :) hihi

En lugn kväll för mig med andra ord. Jag såg på Mars Attack som är en riktigt dålig komedi men det fick duga. Därefter blev det ett långt och skönt bad :) Nu känner jag mig fräsch igen. Imorrn jobbar jag mellan 10-16. efterråt ska jag bara ta det lungt, kanske bestämma vad jag ska ha på mig på skolfotot på måndag också. På kvällen kommer August hit och då ska vi bjuda han på Bulgugi som han velat ha så länge! Det är urgott :D

Nu ska jag snart hoppa i sängen och få mig lite sömn. Godnatt


Take me back to paradise

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0