Kreta, Chania

Här är lite olika bilder från resan, fler bilder finns på www.theresejillebo.bilddagboken.se


August posar uppe på ett berg


Vi träffade på lite goa människor :) Här är Charlotte från Norge

  
Fr v. Jag solar vid poolen. August leker i poolen. Jag på Elafonissi, världens finaste strand!


Jag vid shoppinggatorna


August provar på grekisk dans på en restaurang vi var på :)


August vid stranden

  
Fr v. Charlotte, hennes kille Andre och August. Blue Hawaii och Sex on the beach. Jag och min älskling.


Jag älskar dig!


Jag på Elafonissi


På ett berg


Godaste drinken någonsin, Strawberry Daiquri


August på Elafonissi

Jag hade en helt underbar resa och du min älskling gjorde en stor del av den! :) Detta måste vi göra om <3

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0