Myskväll

Igår jobbade jag till sju och efter det åkte jag hem till August. Vi åkte och handla på Coop så det blev jätte god mat! :) Vi hyrde även en film, Sweeney Todd med Johnny Depp, riktigt bra var den. Så jag och min älskling hade en myskväll.

Idag har jag jobbat fem timmar och nu sitter jag bara och degar. Måste in i duschen snart sen måste jag börja packa lite. Jag, mamma och William ska åka på semester ut i Sverige i veckan. Vi åker imorgon på morgonen och är borta tills på fredag. När jag kommer hem då är det bara två dagar kvar tills jag och August åker till Grekland :D Det ska bli så skojj!

Nu kommer lite bilder från igår, ytterst några.


Våran goda middag bestod av fläskfilé, tsatziki, färsk potatis, stekta grönsaker och sallad. Jätte gott!


Min solbrända älskling


Filmen vi hyrde


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0