Söndag & Måndag

Igår var det en väldigt rolig dag, en perfekt avslutning på lovet. Jag och Linda åkte ner på stan och inhandlade lite grejjer till skolan och så köpte jag en jätte fin kofta! Efter shoppingrunda så gick vi och åt på Mongoliska och åt buffé, det var hur gott som helst! :) Efterråt var man proppmätt och vi skulle vidare till bion. Vi cyklade hem till Sara och hämtae upp henne och sen åkte vi till bion. Där vart det en Blockbuster meny (två stora drickor, stor chips & stor popcorn), haha riktigt mättande kan jag säga! Filmen var helt jäkla underbar :) Den vill jag se många ggr.

Idag har jag vart i skolan, första dagen är avklarad. Det kändes riktigt tungt alltså, men sån är vardagen. Efter skolan gick vi brudar hem till Isabell och fikade lite, mysigt! Sen tog jag en tripp på stan och sen fick jag lov att jobba. Just nu sitter jag och ser på So u think u can dance och om 10 minuter börjar SATC :D Jag lägger upp lite bilder från igår också. Puss


Linda vill inte visa sitt vackra face. Här på mongoliska.


Söta Sara på väg till bion.


Linda med en fet blixt i fejjan.


Sara med en del av den stora menyn.


Massa popcorn


Jag är utrustad för det sista året på gymnasiet!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0