Back home

Nu är jag hemma från Norberg! Vi stannade där i två nätter eftersom jag inte behövde jobba igår eller idag :) Skönt det! Där borta så har vi tagit det lugnt, spelat kort, ätit god mat, spelat kubb (jag spöade killarna 3/3 ggr :D, sett på tv och så där. Väldigt lungt och skönt. Idag vid halv tolv åkte vi hem.

På dagen åkte jag och August till Löga och solade lite och nu är jag hemma :) Ska snart till Hälla med mummie! Imorn ska jag antagligen jobba och även på lördag. Hoppas att jag får bra tider så jag kan träffa lite folk och kolla på power meet sedan.

För några dagar sedan beställde jag hem linser, det ska bli jättekul att prova dem! De är från www.opticana.se och kostade endast 169:- och de håller i 90 dagar. Jag är spänd över att få prova dem så jag hoppas de dyker upp i posten snart! :)

Saknar mina tjejer grymt mycket och jag tycker verkligen vi ska ses allihopa, de flesta slutar jobba imorn så det blir skitbra! Jag hör av mig till er och jag hoppas ni hör av er till mig ;) puss


Färgen heter "Circle Brown". Jag har alltid velat haft bruna ögon så jag hoppas att de passar! Jag visar på bild sedan =)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0