En ny dag

Det känns verkligen som att sommarlovet bara rinner iväg. Vädret är inte på våran sida och sen jobbar man ganska ofta också. Jag ska i alla fall ta ledig 2 veckor då jag kommer att åka till Småland och kanke Gotland. Den sista veckan blir en utomlandsresa som jag har längtat så in i bomben efter! Det ska bli riktigt skönt.

Idag är det hard work work som står på schemat, 17-21. Det behövs lite klirr i kassan om jag ska kunna gör något nu i sommar! När jag kommer hem sen blir det massa tv tittande eftersom de är min tv-dag idag. Jag missar Crowned men hinner kanske se lite av Pussycat dolls, sen blir det Project Runway och sen SATC! Nu ska jag ta mig något att äta så jag håller humöret uppe på jobbet. Ha det så bra! puss


Så här såg jag ut i Lördags, jag har mina bruna linser i och jag älskar dem! Det är jätte roligt med en liten förändring :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0