Fredags kväll

Igår slapp jag jobbet igen, skönt men ändå lite tråkigt för jag vill ju ha pengar! Men igår så åkte jag till Isabells nya hem och där var vi tjejer och förfestade litegrann :) Runt 11 gick vi ner till Power Meet, där var det roligt. Vi träffade massa folk och vi åkte även raggarbil, två impala, en buick och en som jag inte såg vad det var! Vid halv 3 cyklade jag och Linda hem till mig. Sen sussade vi gott!

Idag har vi bara degat, vi har nyss sett klart på Rädda Willy 2. Gamla filmer är bra :) Vi ska nog fortsätta ta det lungt för ikväll blir det party igen! Hoppas de blir roligt. Ha det så bra, puss


Här har jag mina bruna linser i :) Fler kort kommer så småningom

Kommentera här
Postat av: Linda

Söt bild hurru :)

2008-07-05 @ 17:25:54
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra kväll! :)

2008-07-05 @ 17:27:22
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: carro

då kanske jag själv vågar pröva en ;)

haha var du på power meet igår, där kan jag tänka mig att det var många, mmånga ifrån kil, där jag kommer ifrån, här är det hur många raggare som helst :D

2008-07-05 @ 22:01:37
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0