Hår

Jag behöver verkligen färga håret! Jag har en sån fruktansvärd utväxt, usch den är hemsk! Det jobbiga är bara att det kostar så mycket pengar, tråkigt tycker jag. Men håret är ju en väldigt stor del av ditt utseende.  "Det hänger på håret" tycker jag stämmer fullständigt. Om ditt hår är ruffsigt, flottigt och helt ofixat så ser du mindre bra ut och sedan när du har fixat håret så ser du helt fantastisk ut om man jämför hur du såg ut innan. När mitt hår blir flottigt så syns min utväxt bara mer och mer och det är inte så snyggt, så jag får ta och beställa en tid på nån bra hårsalong. Jag har tidigare vart hos Maggan i Dingtuna eftersom hon är så billig, men sen var jag på Aqua i stan och dem var jättebra, fast dubbelt så dyra. Jag får se om jag väljer det billiga eller det dyra, håret ska i alla fall bli fixat!

Nyss inhandlade jag Osis+ Dust it. Jag har läst om den att den är jättebra och mina vänner har även sagt att den är suverän. Nu har jag provat den och den är helt underbar! Så tipset till alla er där ute, köp den!

 
Osis+ Dust it                            1 månad sen, utväxten är värre nu!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0