Kreta, Chania

Nu har jag och August bokat vår resa till Grekland :D Det ska bli så himla roligt, jag ser jätte fram emot det! Vi åker den 10:e augusti och kommer hem den 17:e. Vi ska till Kreta, Chania och jag har hört att det är jättebra där :) ååhh jag är så glad! Vi kommer att ha det jätte mysigt älskling.




Lite bilder på hotellet!

Kommentera här
Postat av: Emilia

De är grymt fint där :D

2008-07-18 @ 23:49:52
Postat av: Evelina

Jag tänkte bara säga att jag har nyss varit i Chania. Kanske inget fest ställe direkt, men helt perfekt för en mys vecka ;) I Chania stad vid hamnen är det hur vacker och mysigt som hellst. Det finns många fina resturanger & dessutom många gånggator kan jag lova! :) Ha så roligt!

2008-07-21 @ 16:36:05
URL: http://eevelinaengstrom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0