Kvällen

Hej hopp, nu har alla brudar dragit.. mycket tråkigt tycker jag! På den senaste tiden när jag ska sova hemma ensam så tänker jag alltid på "The Ring-tjejen". Jag hatar den filmen så mycket, jag har haft så många mardrömmar om den och jämt när jag ska sova ensam så tänker jag att hon står i min dörröppning och ska döda mig. Usch jag hatar det! Jag har nyss ringt August och frågat om han kunde komma hit och sova med mig, hoppas han kan komma!

Ikväll lagade vi i alla fall jätte god mat, det fanns kött, kyckling, rostad potatis med morötter, pommes, sallad och fyra olika såser. Riktigt mumsigt det där! Efterrätten bestod av choklad fondue som vi doppade massa god frukt i :) Efter all tjockande så spelade vi spel, "Med andra ord" och "Rappakalja". Malin drog lite tidigare hem till sin blivande man och Sara och Fanny drog när bussen gick. Nu sitter jag ensam här och lyssnar på The Voice webbradio.

Imorgon ska jag jobba, 12.30-17.30. Det går bra på jobbet nu och det är roligare för jag har träffat fler människor som är trevliga :) Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva, puss


Duty calls!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0