Min dag

Idag vaknade jag ganska tidigt och jag gick direkt ut och lade mig i solen. Jag har legat där tills nu och jag har fått huvudvärk så jag behöver vila lite. Går kanske ut igen sen om solen är kvar!

Idag skulle jag ha jobbat men det verkar inte bli något. Chefen har inte hört av sig ännu i alla fall så vi får se hur det blir med det. Riktigt skönt om jag skulle slippa det! Ikväll ska jag hem till Isabell och träffa tjejerna för lite förfest :) Sen ska dra vidare! Power Meet hägrar i staden så vi kanske går en runda och kollar lite.

Jag har fått hem mina linser nu, det var lite svårt att få in och ut dem men jag börjar kunna det där mer och mer. Färgen var bra men det var väldigt läskigt att se sig själv med en anna ögonfärg. Jag blev lite rädd för mig, haha :) Ska nog ha på mig dem ikväll, det blir nog snyggt när jag sminkar mig med lite nyanser som ögonfärgen är. Hoppas det blir bra!

Nu ska jag äta lunch och det blir Hot Tub Chicken Wings, en succé fårn USA så dem måste jag prova! Puss


Kommentera här
Postat av: carro

härligt :) jo min var helt ok :P hur var hot tubesen? :P

2008-07-05 @ 14:27:49
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0