Mina dagar

Igår var jag tvungen att jobba på dagen, mycket tråkigt för jag missade massa sol! :( När jag kom hem ville jag åka och bada med en gång så jag drog med mig min bror och så åkte vi till Joberg. Hihi :) Där var i ca 2 timmar och sen åkte jag hem och fixade mig lite. Niklas, Sara och Fanny hämtade upp mig och så var vi hos han ett tag. Mn bror fick hämta mig sen när jag skulle, tack gubben! Trevlig dag och kväll trots jobb.

Omca en kvart ska jag ta cykeln till Framnäs, jag ska dit med August. Det ska bli jätte mysigt och jag vill bli ännu brunare! :) Klockan fem ska jag jobba sen blir det nog en lugn kväll. Jag hoppas att jag får umgås med min prins lite grann. Nej nu måste jag packa lite grejer, puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0