Soliga dagar

Igår var det en mycket solig dag! Hur skönt är det inte? Jaja, jag åkte med Sara och Fanny till Framnäs och solade. Riktigt mysigt och bad vart de också :) Sen lunchade vi vd stranden, åhh jag älskar sommaren!

Idag var vädret lika fint, jag och August åkte till Framnäs. Samma visa idag igen, massa sol och bad :) Min bror och hans kompis var också med ett tag en de drog hem efter ett tag. Lika mysig dag som igår!

Just nu sitter jag hemma, ny duschad, riktigt skönt. Ska strax måla naglarna och fixa till mig lite. Linda kommer hit strax och då ska vi cykla ner till Lögarängen och grilla mm. Jag ska knäppa lite bilder ikväll, jag har faktisk fått en ny kamera, underbart! Ha det fint puss


Så ser den ut, den andra kameran gick sönder så vi fick en ny! :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0