Sommarlov

Igår, torsdag jobbade jag i 4,5 timmar. Efter det åkte jag till gymmet med wille, älsklingen och pelle. Därefter åkte jag vidare till Sara där jag möttes av henne och Fanny. Lite senare kom Shani och Natta. Vi förkrökade ganska länge hos säran och sen cyklade vi till Åshagen. Där var vi på fest och dansade och så där. Jag, Sara och Natta drog hem vid halv två och sen sussade vi gott. Imorse mådde jag bra och gick upp vid ca ett och då åkte jag hem.

Här hemma har jag dammsugit och dammat. Nu är det bara disken klar och sen ska jag hoppa in i duschen. Sen måste jag till affärn och köpa lite choklad och frukter som jag ska ha till knytis middagen idag. Tjejerna kommer hem till mig och så ska vi laga mat tillsammans, jag bjuder på dricka, grönsaker, sås och efterrätt, resten får man ta med själv, det blir nog mysigt! :) Om det händer något kul lite senare så drar vi ut annars stannar vi kvar här och har det mysigt!

Har inga bilder från igår, men det får gå ändå! Ha det så bra, puss


Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det ko skit i hagen ..
Hmm neej det där stämde inte riktigt, vi kör igen..
Nu är det sommar, nu är det moln, nu är det regn uuut i hagen! Japp det stämde bättre!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0