sunny day

Idag är solen äntligen och hälsar på! Synd att jag vaknade så himla sent bara, är hemma hos August nu och han är på jobbet. Själv ligger jag och solar på deras lila gräsplätt. Jag saknar mina tjejer, vi har inte gjort en enda utflykt i sommar, det är ju vårt sista sommarlov och jag har fan inte gjort nåntingt! Jobbet tar ju upp det mesta. Men det som jag är riktigt ledsen över är att brudarna drar till Sunny Beach i hela två veckor och jag ska inte med :( Ni kommer att ha så jäkla roligt! Jag vill också vara med om att åka flygplan med er, vara i ett annat land och sola och parta. Usch ja, det suger! Nästa år får det bli för mig! Då ska jag ha pengar :)

Det som står på schemat i sommar är:
 

  • Jobb
  • Utomlandsresa med August
  • Småland och kanske Gotland
  • Göteborg

Jag hoppas att allt blir av också! I så fall blir inte sommaren så dålig. Vad jag vill ha mer av är också massa sol och bad dagar här i Västerås. Åka ut till Östra och massa andra ställen har vi inte gjort ännu i sommar. Så fortsätt så här solen! I love it. Nu ska jag ut i solen igen, puss


Ge mig, det där är livet!


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0