Today it's thursday

Igår jobbade jag ett tag och efter det blev det massa tv tittande. Jätte intressant, I know ;) Idag vaknade jag alldeles för sent, kvart över tre, usch så får man inte göra! Sedan dess har jag sett på tv och nu har jag gjort mig i ordning för att åka till gymmet. Det ska bli skönt att träna lite. Jag har bara tränat ca fem ggr på lovet så det behövs! Men lovet går ju faktiskt ut på att vila också :)

Igår hade jag och August även vart tillsammans i hela 19 månader! Jag älskar dig sweetie, puss på dig!

Imorgon blir det lite jobb igen och jag hoppas då att chefen har fixat mina semesterveckor! Jag måste få ledigt då för det är grejer som är planerat. Ikväll ska jag och August planera vår Grekland resa och antagligen boka. Jag har hittat ett jättebra hotell :) Nu ska jag snart gå ut för skjutsen är snart här, ha det så fint, puss!


Happy girl, happy girl

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0