en bra dag

idag är jag glad! förutom en tuff dag på sommarjobbet så har allt vart bra! efter jobbet åkte jag till Burger King på intervju, det gick bra! jag ska få provjobba på måndag så hoppas att det går bra! :) jag är så lycklig! äntligen.

efter bk drog jag till stan för att kolla efter några gladitor/jesus sandaler, jag har en slags hög modell men jag ville även ha en låg så det vart ett par! :) jag fick mina avslutningspengar igår så :) 2000 kr så jag tackar så mycket mamma och pappa! jag fyndande även två skärp och ett par jeans shorts på second hand och sen så köpte jag två andra shorts på HM och ett linne, så nu är jag jättenöjd! jag lägger in lite bilder sen :)

pappa o jag ska snart äta en jättegod kycklingsallad och sen ska jag kolla på gossip girl och efter det? ja undra det ja, sverige-grekland kanske :) det ska väl de flesta göra! har sett folk gå runt med tröjjor överallt på stan idag, känns som det är höga förväntningar på det blå gula laget så jag hoppas att de gör bra ifrån sig även fast det är ett tufft motstånd.

ha det så bra, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0