en dag närmare fredag

äntligen torsdag får jag nästan ta och säga, torsdag är ju en dag närmare fredag vilket är mycket bra! då är min arbetstid på JM's Träinredning AB avslutad, ska bli så skönt. min kropp är totalt förstörd efter de här dagarna, min sjukgymnast fick vrida tillbaka mitt bäcken, inte bra. jag har riktigt ont och jag undrar hur jag kommer att må om ca 20 år.

känner mig väldigt trött, är det alltid när jag jobbar. imorrn slutar vi iaf klockan 2, jätteskönt! efter det ska jag hem till mamma och duscha och fixa mig och sen ska jag till max stuga, det kommer att vara massa folk där så det blir mys och roligt :) lördagen vet jag inte vad som händer men ska väl iaf se på fotbollen :) måste hoppa in i duschen nu tror jag så jag piggnar till lite, sen är jag ju äcklig och dammig från jobbet, jag har fått städa toaletten idag, vilket inte är så roligt.

tänkte bara ta upp en sak, idag börjar Simon & Thomas igen, några kanske skrattar nu men jag älskar inredning, så klockan 21.00 ikväll sittar jag bänkad framför tvn. ni som inte visste detta så är det så att jag planerar på att bli inredingsdesigner och det är precis vad jag ska plugga med efter gymnasiet :) det var allt för denna gång men vi hörs väl lite senare! puss

 
Jag är hungrig!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0