en solig och trevlig dag

idag har jag bara legat ute i solen och solat hela dagen, riktigt skönt :) åkte även och handlade med mamma o sen lagade vi en god sallad och kyckling! på kvällen har jag o mamma sett på MTV Movie Awards och filmen Casanova, Casanova är riktigt bra! tråkigt att snyggingen Heath Ledger är död, han var en riktigt klippa! rikigt synd när sånt där händer, det ska inte behöva hända.

ja vad finns det mer att säga, imorrn ska jag och august sola sen ska han jobba ett tag sen drar vi båda hem till min pappa, jag ska bo där nästa vecka eftersom jag ska jobba på pappas jobb i en vecka, och det är de enda sommarjobbet jag har :( kommer inte bli mkt pengar denna sommar, men det kanske blir ändring! fick mejl igår från Burger King, jag hade för några månader sen skickat in en spontan ansökan och igår så skrev han att jag skulle höra av mig så jag ska träffa han på tisdag, hoppas det blir något med det :) men jag ska inte vara för förväntansfull bara!

ni får ha det så bra, puss

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0