fy fan jag blir så ledsen

Jag har nyss kommit hem från jobbet och jag trodde att det skulle bli en rolig lördag, men allt sket sig. Jag ska på middag med familjen och sen skulle jag ha träffat sara, men hon ska dra till Eskilstuna, tråkigt eftersom vi inte har träffats på väldigt länge. Sen så ringde jag resten av brudarna men de är upptagna med sina pojkvänner, vad har hänt? Först var jag den som träffade tjejerna mindre eftersom jag var med August men nu är det bara jag som kan skaffa mig tid. Mycket tråkigt tycker jag, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag som ville göra något roligt idag. Jag var hemma igår också och hade skit tråkigt ensam så jaja, life sucks right now.

Ni andra som ska skojja er får väl ha så roligt, puss

  
 
I MISS YOU GUYS!


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0