Helgen

Lördagen vart bra ändå! Jag blev så glad :) Först gick jag och mamma och wille på Bellman och åt mat. Gud så gott det var! Vi tog först vitlöksbröd med fetaostcreme till förrätt, sen tog jag pappardelle (bred pasta, kyckling,sås, grönsaker) och till efterrätt blev det drottningpannacotta med skogsbär. Det var jätte gott! Efter middag åkte jag till Amanda Öholm och umgicks med fanny och sara och resten av tjejerna. Det tog ett tag innan vi visste vart vi ville åka men till slut hamnade vi hos Anna. Det var en rolig kväll och det är alltid roligt att träffa folk man tycker om!

Idag jobbade jag mellan 12-16.30 sen efter det åkte jag och mamma till torpet och jag fick se hur det såg ut där inne. Det var jättemysigt. Vi ska måla om lite och fixa med inredning, det ska bli så kul! Sen drar jag dit alla brudarna :)

Jag är nu hemma, August är här men han står i duschen just nu. Ska se lite på fotbollen, il finale! Ha det så bra, puss


MIn goda efterrätt!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0