jag är helt slut

Burger King tar kål på en! Det är verkligen slit göra och man svettas och blir stressad, ingen skön situation. Det enda skälet till att jag jobbar där är ju för pengarnas skull så jag hoppas att ett annat jobb dyker upp. Jag skulle helst vilja jobba i en klädaffär, det känns som en bra grej för mig och lite lugnar också :) Burger King duger just nu i alla fall! Jag ska inte klaga för mycket för jag har klagat jätte mycket över att jag inte har haft något jobb och nu har jag ett.

Jag ska jobba imorn igen och även på Söndag. Jag måste vara väl förberedd inför Power Meet då det kommer mycket kunder. Jag ska även få prova på DT:n (Drive Through), det känns lite svårt eftersom jag inte kan allt där än. Hoppas att det går bra!

Imorrn ska jag även på middag med familjen och August, planerna med Sara sket sig igen så vi får ses någon annan dag, mycket tråkigt tycker jag. Saknar även resten av tjejgänget så hoppas också att vi ses!

Nu måste jag snart sova, ha en trevlig kväll, puss


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0