lite produkter & godnatt



Det här är några produkter som jag använder ofta! Tycker att dessa är jättebra.

1. ACO:s serie med behandling mot mild akne, jag använder inte alla utan några av dem. Pris på ca 40-60 kr/st.

2. Dove Summer Glow Body Lotion, bra när man vill bättra på brännan och hålla kvar den när solen inte kikar fram, ca pris 50-60 kr.

3. Toni & Guy Refreshing Dry Schampoo, alltså ett torrschampo som du kan använda när du inte hinner eller inte vill tvätta håret, fungerar bra! Pris 120 kr.

4. L'Oreal Studio Hot Straight, denna använder jag alltid innan jag fönar och plattar håret. Den hjälper till att skydda håret från värmen och håller även håret rakt under dagen. Pris ca 40 kr.



nu ska jag ta och sova! ska upp tidigt imorrn också, jag börjar jobbet sju och vi måste åka en halvtimme innan, det är tungt! sverige vann ikväll iaf vilket var skönt! tråkig match till en början och man blev riktigt förvånad när målen damp in, roligt! zlatan fick äran som vanligt, men ja han är ju faktiskt bra! :) nej nu måste jag gå, puss & godnatt!

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0