Måndag

Idag är det måndag, jag vill att något riktigt roligt ska hända men det gör ju inte det! August ligger och sover i min säng, tråkmåns, alla mina vänner jobbar den här veckan och August jobbar då & då. Hur roligt har jag det? Usch, mitt sommarlov kan inte vara så här, det finns ju absolut ingenting att göra. Jag vill åka på en lång solsemester och bara njuta och känna att man gör något. Jag hoppas så innerligt att jag kommer åka utomlands i år, annars blir jag riktigt ledsen... Jag väntar på bättre dagar med sooool!

Vad ska ni göra idag då? Själv har jag inget planerat men det kanske dyker upp något, vi får se :) Nu ska jag iaf försöka väcka min pojkvän så att vi kan äta lite frukost! Puss

 

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0