midsommar

Imorrn är det midsommar, ska bli roligt det :) Då ska jag hem till Forsa på middag och dricka med massa folk. Då får jag äntligen träffa några av brudarna vilket jag inte har gjort på länge! Det ska bli roligt :) Så jobbigt att alla jobbar nu, vi ses ju aldrig!

Igår kom Sara och Fanny hem från Spanien och jag får hoppas att de inte är allt för bruna för min bruna färg har verkligen tunnat ut, jag var så brun ett tag men sen när jag började jobba gick det bort, och just nu är det inte så bra väder heller, riktigt tråkigt!

Snart ska jag prova en frisyr på mitt hår och se om jag ska ha så imorrn, kan ta en bild sedan. Puss


Dansa runt stången och god midsommar mat bjuds det på imorgon! :)


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0