midsommarafton

Hej !

Idag är det midsommarafton. En trevlig dag som ska bjuda på sång, mat, trevligt folk och fint väder. Det sistnämnda är jag dock lite osäker på om vädret kommer att hålla i sig, men jag ska hålla tummarna för det! Dagarna blir ju så mycket roligare när det är fint väder :)

Ja, vad är på gång just nu då? Jo, jag ska snart hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite, sen kommer Linda att komma hit. Vi ska fixa oss inför kvällen och sen när klockan är ca 17.00 ska vi åka ner till stationen för att ta bussen ut till Irsta. Där kommer det att vara massa folk, det ska bli jätte roligt! Det jobbiga är bara att jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, det enda jag vet just nu är örhängen och det kommer man inte långt på!

Imorse så vaknade jag med August bredvid mig, han skulle åka hem snabbt för att äta lunch med sin mamma. När han väl ska åka hem här i från så har han tappa bort nycklarna. Vi letar och letar i varenda liten vrå och vi hittar dem inte. August är alltså hemma själv så det är ingen annan som kan låsa upp ut honom. På kvällen skulle han ha bjudit in sina vänner på middag och så och så har han även alla sina grejer där så nu är hela hans midsommar förstörd. Han har inga kläder eller nånting. Och vet ni vart nycklarna är? Jo, dem är i mammas bil och mamma är i Härjarö, ungefär en timme här i från! Kaos, hur Augusts kväll blir nu vet jag inte men jag hoppas att du får roligt ändå! :) Puss på dig älskling, och en puss till er andra :)


Så här ser vädret ut för dagen, det ser ju ganska bra ut eftersom det inte ska komma nå regn! Jippi får hoppas att det blir så :)

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0