min dag

Om ca 20 minuter så ska jag trava ner till bussen, jag ska till gymmet igen med min älskade. Efter det ska vi sola i solarium, känns som man är väldigt blek nu när solen inte vill visa sitt fina ansikte! Vad händer sen då, hm August ska till sitt jobb så det blir nog inte så mycket som händer för mig. Resten av brudarna jobbar och nästan alla har också pojkvänner.

Imorgon ska jag i alla fall träffa Sara, min andra älskling! Det ska bli jätte kul för jag har inte träffat henne på mer än två veckor, hon har köpt en present till mig från Spaninen som jag tänker visa upp här i bloggen sen.

Ha en bra dag! Puss


Min mamma och min Sara! Bilden är från flyget till Thailand för ca 2 år sedan.


Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0